1 April idag! har redan hunnit bli jävligt lurad.... 
 
 
Inne på min 2a ledig dag idag , skönt . Efter att ha jobbat och slitit som fasen på jobbet är det väldigt skönt att vara lite ledig.
I torsdags körde jag och tjejerna på en fet ugång! Jävligt kul om ni frågar mig, och så var det kuddkrig på det så det var hur mycket folk som helst ute. 
Lönehelg var det också, faaan vad folk det var ute!!!! Det var bara jobbigt...
Fredagen bestod av middag på Nationernas med Elin Malin Fia och Alex. Som slutade med en liten utgång det med, även att helgen skulle vara vit haha. Dock tog jag det lilla lugna :P ...
Lördagen bestod av jobb hele dagen lång. Och så himla fint väder det var! Efter jobbet skyndade jag mig hem för lite ombyte och så möta upp tjejerna i stan för en tripp på platå ;) 
I söndags åkte jag iväg med mamma och dom för att köpa ny soffa och soffbord! Himla nöjd blev jag, så fint!!! Passade på att möblera om lite samtidigt. Super fint ♥
Igår tog jag mig en liten sovmorgon. Sen träffade jag Jennifer för en tur borta i tornby där Jocke och Kevin hämtade oss sen. 
Blev en lugn kväll, min vän Sandra kom förbi en sväg och pratade lite skit =)

Nu sitter jag och väntar på att vaktmästaren ska komma och fixa lite grejer...tar ju år och dar för de att komma!


lite bilder från helgen osv.

Izzie tattar cheezballs

 

Kommentera

Publiceras ej