Skrev ett inlägg igår som tydligen inte ville komma upp.. 
Hur som helst har jag myst ner mig i fåtöljen framför en film, och precis ätit lite. Idag har jag bara tagit det lugnt och vart iväg på födelsedagsfirande hos Louise som fyllt år :) grattis! 

Imorgon är det inflyttningsfest för full rulle hemma hos Elin ;)

Igår var det fullt upp. Först iväg till vårdcentralen för lite blodprover, en sväng förbi Jennifer, möta Erika för en tripp på ikano och sen avsluta dagen med ett kvällspass på jobbet. 

I förrgår skulle jag jobbat, när ja kom fram till jobbet visade det sig att jag var dubbelbokad. Så jag satte mig på bussen till berga för att umgås med Penda. Vi hjälpte B och resten med flytten en stund också :) sen var det bara att röra sig hemåt för lite sömn. 





Kommentera

Publiceras ej