Sitter hemma hos mig med två sovandes tjejer, Aziza och Sandra, bakis från igår antar jag ;)
Själv mår jag prima ballerina, älskar dessa dagen efter då man bara mår helt underbart. 
Efter lite käk och sömn och en skön dusch kan man ju inget annat än att må bra :) 
Helgen har bestått av väldigt mycket festande och dansande från min sida och alldeles för mycket alkohol.
I fredags var jag bara hemma tills jag bestämde mig för att röra arslet mot Berga hem till Penda, halvvägs dit får Sandra för sig att vi ska köra på en lugn utgång...som slutade med allt annat än lugn :P o fy hahah...
Sandra och Aziza kom till Penda så förade vi lite innan vi åkte in till stan för partyparty. Helt sjuk kväll, som alltid =) we own tha dancefloor.
Kvällen slutade med trevligt sällskap. 

Igår kom Sandra hem till mig, fy jag var alldeles förstörd, helt bakis och dan...gjorde oss iordning väntade in Erika för att ta bussen hem till Penda dit även Aziza och Isabelle kom lite senare. Förade där innan vi begav oss in till stan även idag för mer party ;) fasen va kul jag har med mina fina vänner!!
Var en lyckad utgång även idag, så en lyckad och fullproppad helg med massor av mys och fest med världens finaste människor! ♥

Kommentera

Publiceras ej