Jobbar jobbar och jobbar igen. Fullspäckat schema ;) men det är bra. Helgen gick otroligt snabbt men samtidigt så sakta. Fullt upp i helgen med ;) massor fest och massor jobb och 2årsfirande!  

I fredags var det inflyttningsfest hos Elin , as kul , as bra folk, och as mycket för mycket alkohol i blodet ;) slutade kvällen med en spontan utgång. Sova några timmar innan det var dags för jobb. Work all day och sen snabba sig hem för att tvätta och träffa Jocke Jennifer och Kevin. Åkte en sväng med bilen innan de körde hem mig för att jag senare tog bussen hem till Sandra där även Isabelle var. Aziza kom senare och så gjorde vi oss iordning för fest!  Mötte Penda på bussen och körde på en utgång även idag. Följde med Isabelle hem och sov där :) vakna på morgon, sätta sig på bussen och åka och fira min älskade gudson kevins 2årsdag. Hurra hurra för Kevin som blev en stor kille!  Älskar dig pluttis!!! 
Efter firandet begav jag mig iväg till jobbet för ett kvällspass ;) 
Hem och sova, Erika kom förbi en sväng och sen körde jag på ännu ett kvällspass ;) 
Min helg på ett ungefär! Bra helg. 

Fredag




Lördag


Söndag
 
2åringen <3





Kommentera

Publiceras ej