Vilken helg!!!!! Helt otroligt rolig helg med mina fina.
 
I fredags var jag ute och åt på Steves med tjejerna. Mumsigt och gott som satan. Skulle vara en vit helg detta, men där svek jag löftet. Kvällen slutade med att jag och Aziza satte oss på ågatan bar när de andra stuckit hem, vi beställde in vinflaska och delade på och bara satt och pratade skit och partade sen vidare på platå ;) 
 
I Lördags (igår) var det jobb som stod på schemat, ett långt sådant pass! men det gick det med, hem fort som attan för att byta om och sen åka in och möta tjejerna i stan för en utgång :) 
 
Idag har jag jobbat, sen hem och duscha o sånt innan jag gick ner till mamma där syrran och David var. Där bjöds det på vofflor, himla gott! Passade på att tvätta när jag ändå var där också. 
Nä nu ska jag lägga mig och sova, är super trött!

Fredag



Lördag
 



Söndag
 

Kommentera

Publiceras ej